“ Payweek မှာ 5000 kyat အထိ cashback ၃ကြိမ် 15,000 ထိ ရယူဖို့ Wave QR pay ဖြင့် ဆိုင်မျိုးစုံတွင် ဈေး၀ယ်ကြစို့”
==================
၁။ ပရိုမိုးရှင်း အသေးစိတ်
(က) ပါဝင်ဆင်နွှဲနိုင်သူများ WavePay အသုံးပြုသူအားလုံး ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။ Wave App version 2.0 and above ဖြစ်ပြီး successful verified selfie photo ဖြစ်ထားရမည်။
(ခ) ပြုလုပ်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ် – Wave Money၏ ၂၀၂၅ ခုနှစ် March (25) ရက်နေ့ မှ March (31) ရက်နေ့အတွင်း Wave Appထဲတွင် QR Pay / QR ပေး ကိုနှိပ် ပြီး အောက်ဖော်ြပပါ ဆိုင်မျိုးစုံ တွင် ကို wave QR Pay ဖြင့် ပေးချေ /ပေးဆောင် ရပါမည်။
NO. |
Merchant Brand |
MOV |
1 |
Nut House |
15,000 |
2 |
Time Off Cafe |
15,000 |
3 |
MGOU |
20,000 |
4 |
Min Lan Sea food |
35,000 |
5 |
C4E Computer and Mobile |
100,000 |
(ဂ) အကျိုးခံစားခွင့် – promotion ကာလအတွင်း wave QR Pay ငွေပေးချေ ပြီး စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များနှင့်ကိုက်ညီပါက e-money 10% up to 5,000 kyat ,3 ကြိမ် အထိ ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
** (eligible 1 time per user pre day per shop , Total 3 times per user within promo period) Total first 600 Tx only.
+ထပ်ဆောင်းအဖြစ် Wave နဲ့ ပိုပိုပေးချေ ဆုတွေပိုင်ဆိုင်လိုက်လေ ကံစမ်းမဲအစီအစဥ် တွင် ကံစမ်းမဲ အစီအစဥ် စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက် နှင့် ကိုက်ညီပါက အလိုအလျောက် ပါ၀င်ခွင့် ရပြီး အောက်ပါ e-money ဆုလက်ဆောင်များကို ကံထူးခွင့် ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
Wave နဲ့ ပိုပိုပေးချေ ဆုတွေပိုင်ဆိုင်လိုက်လေ ကံစမ်းမဲအစီအစဥ် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ : https://drive.google.com/file/d/1j1XP_N8ZSLo1BFzGYgTMJBDQYvHuiqEW/view
(ဃ) သတ်မှတ်ချက် – အမှတ်စဥ် (ခ) တွင်ဖော်ပြထားသောပြုလုပ်ရမည့် လုပ်ငန်းစဥ်ကို ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း Wave QR Pay ဖြင့် ပေးချေမှသာ ဤကံစမ်းမဲအစီအစဥ်တွင် အကျုံးဝင်ပါမည်။
(င) ဆုလက်ဆောင်ရရှိနိုင်မည့်ကာလ – cashback နှင့် ကံစမ်းမဲအစီအစဥ်စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များနှင့်ကိုက်ညီသည့် ကံထူးရှင်များ၏ WavePay အကောင့်များသို့ e-money ဆုလက်ဆောင်များကို ပရိုမိုးရှင်းကာလပြီးဆုံးပြီး call center မှ ဆက်သွယ်ပြီးသည့်ရက်မှ ရုံးဖွင့်ရက် (၇) ရက်အတွင်း ထည့်သွင်းပေးမည်ဖြစ်ပါသည်။ ဆုလက်ခံရယူရန် Level 2အဆင့်ရှိ WavePayအကောင့်ရှိထားပြီးဖြစ်ရမည်။ ကံထူးသူသည် ကံထူးရှင်အဖြစ်ကြေညာရန် သင့်တော်သော မိမိဓာတ်ပုံကို သဘောတူပေးအပ်ရမည်။
၂။ အခြားစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ
(က) ပြန်အမ်းငွေကို တိုက်ရိုက် ချီးမြှင့်ပေးသွားမည်ဖြစ်ရာ တစ်ဆင့်ခံပေးပို့ခြင်း၊ ညှိနှိုင်းခြင်း၊ ငွေကြေးနှင့် ဖလှယ်ခြင်းများကို လက်ခံမည် မဟုတ်ပါ။ ဆုလက်ခံရန် စည်းကမ်းများနှင့် မညီညွတ်သူများအား Wave Money မှ ပယ်ဖျက်ပိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။
(ခ) ယခုအစီအစဥ်တွင် ပါဝင်ရန်အတွက် ၎င်းတို့နေထိုင်ရာ၊ နိုင်ငံသားခံယူထားရာ နိုင်ငံများမှ ဥပဒေအရ တားမြစ်ထားသူများ ပါဝင်ယှဉ်ပြိုင်ခွင့်မရှိပါ။
(ဂ) ယခုအစီအစဉ်မှာ ပါဝင်နိုင်ရန် မည်သည့်အခကြေးငွေမှပေးရန် မလိုအပ်ပါ။ အထူးသတိပြုရန်မှာ Wave Money Call Center နှင့် တကွ ဝန်ဆောင်မှုပေးသောသူများသည် အသုံးပြုသူများ၏ PIN (သို့) OTP များကို မေးမြန်ခြင်းပြုမည်မဟုတ်ပါ။ တစ်စုံတစ်ဦးမှမေးမြန်းလာပါက ဖြေကြားခြင်းမပြုပါနှင့်။
(ဃ) ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်ထားသောသူများမှ မျှဝေထားသော ရုပ်ပုံ၊ ဗီဒီယို၊ စာ နှင့် အခြား အကြောင်းအရာများကို Wave Money မှ ပြန်လည်တည်းဖြတ်ခြင်း၊ အပြောင်းအလဲများပြုလုပ်ခြင်း၊ စီးပွားရေး ကြော်ငြာများ ၊ အရောင်းမြှင့်တင်ရေးလုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း၊ တိုက်ရိုက် အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း၊ အီလက်ထရောနစ်မီဒီယာများမှ တစ်ဆင့်အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း လုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း များအတွက်ပါ Wave Money မှအခွင့်အရေးရရှိပြီး ဖြစ်ပါသည်။
(င) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money သည် စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပြိုင်ပွဲအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(စ) မသမာသော လုပ်ငန်းစဥ်လုပ်ဆောင်မှုများ၊ ပြန်အမ်းငွေရရှိစေရန်သာ ရည်ရွယ်၍ လုပ်ဆောင်ထားသော လုပ်ငန်းစဥ်များ တွေ့ရှိရပါက ပြန်အမ်းငွေအား ထည့်သွင်းပေးမည်မဟုတ်ပါ။
(ဆ) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money ၏ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပရိုမိုရှင်းအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(ဇ) အငြင်းပွားမှု တစ်စုံတစ်ခုပေါ်ပေါက်လာပါက Wave Money အဆုံးအဖြတ်သာလျှင် နောက်ဆုံးအတည်ဖြစ်သည်။ အကောင့်များ ရပ်တန့်နေ ပြီး ပြန်အမ်းငွေ ထည့် သွင်း၍ မရပါက သုံးစွဲသူသည် ပရိုမိုးရှင်း အကျိုးခံစားခွင့် ကို လုပ်ငန်းစဥ် ဆောင်ရွက် ပြီးချိန်မှ ၄၅ ရက်အတွင်း Wave money customer care အား ဆက်သွယ် တောင်းဆိုနိုင်သည်။ ၄၅ရက် ကျော် သွားသော ပြန်အမ်းငွေများကို ထပ်မံတောင်းဆိုနိုင်ခြင်း မရှိတော့ပါ။
(ဈ) အသေးစိတ်အချက်အလက်များအား ဆက်သွယ်မေးမြန်းလိုပါက 900 (ATOM နံပါတ်) နှင့် 09 79000 9000 (အခြားအော်ပရေတာအသုံးပြုသူများ) ကို ခေါ်ဆို မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ email – care@wavemoney.com.mm ကိုလည်း ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။