“Tealive, Yakun, Titus with Wave QR pay & Get 5,000 instant discount”
==================
၁။ ပရိုမိုးရှင်း အသေးစိတ်
(က) ပါဝင်ဆင်နွှဲနိုင်သူများ WavePay အသုံးပြုသူအားလုံး ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။
(ခ) ပြုလုပ်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ် – ၂၀၂၅ ခုနှစ် March လ (1) ရက်နေ့ မှ March (14) ရက်နေ့အတွင်း WavePay မှ “QR Pay” ကို နှိပ်ပြီး သတ်မှတ်ထားသော Tealive/ Yakun, Titus shops QR ကို စကင်ဖတ် ပြီး 19,000 နှင့် အထက် ပေးချေ /ပေးဆောင် ရပါမည်။ Total 29 outlets from Ygn and Mdy.
(ဂ) အကျိုးခံစားခွင့် – ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း QR ကို စကင်ဖတ် ပေးချေ ပြီး discount 5,000MMK ချက်ချင်းရရှိမှာြဖစ်ပါတယ်၊ စုစုပေါင်း အရေအတွက် ကန့်သတ်ထား လို့ Wave နဲ့ အမြန်၀ယ်လိုက်ပါနော်။
+ထပ်ဆောင်းအဖြစ် Wave နဲ့ ပိုပိုပေးချေ ဆုတွေပိုင်ဆိုင်လိုက်လေ ကံစမ်းမဲအစီအစဥ် တွင် ကံစမ်းမဲ အစီအစဥ် စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက် နှင့် ကိုက်ညီပါက အလိုအလျောက် ပါ၀င်ခွင့် ရပြီး အောက်ပါ e-money ဆုလက်ဆောင်များကို ကံထူးခွင့် ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
Wave နဲ့ ပိုပိုပေးချေ ဆုတွေပိုင်ဆိုင်လိုက်လေ ကံစမ်းမဲအစီအစဥ် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ : https://drive.google.com/file/d/1j1XP_N8ZSLo1BFzGYgTMJBDQYvHuiqEW/view
လစဉ်ကံထူးရှင်များအား အောက်ပါအတိုင်းရွေးချယ်ပါမည်။ (1st Feb to 30th April 2025)
- ၅ သိန်း x ၁ ဦး စီ (လစဉ်)
- ၃ သိန်းကျပ် x ၁ ဦး စီ (လစဉ်)
- ၁ သိန်းကျပ် x ၁ ဦး စီ (လစဉ်)
- ၁ သောင်းကျပ် x ၁oo ဦး စီ (လစဉ်)
- ပရိုမိုးရှင်းကာလ ၃ လ ပြီးမြောက်ပါက အထူးကံထူးရှင်များအား အောက်ပါအတိုင်းရွေးချယ်ပါမည်။
- iphone 16 pro x ၁ ဦး
(ဃ) သတ်မှတ်ချက် – အမှတ်စဥ် (ခ) တွင်ဖော်ပြထားသောပြုလုပ်ရမည့် လုပ်ငန်းစဥ်ကို ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း Wave ဖြင့် ပေးချေမှသာ ဤ အစီအစဥ်တွင် အကျုံးဝင်ပါမည်။
(င) ပရိုမိုးရှင်းကာလ/ဘေလ်ပေးဆောင်ရမည့်ကာလ – ၂၀၂၅ ခုနှစ် March လ (1) ရက်နေ့ မှ ရက်နေ့ ၀၀:၀၀:၀၁ နာရီမှ March (14) ရက်နေ့ ည ၂၃:၅၉:၅၉ နာရီအထိ။
NO. |
Merchant name/ Outlet |
1 |
Junction Square yakun |
2 |
Hledan Center YaKun |
3 |
MICT Park YaKun |
4 |
Myanmar Plaza YaKun |
5 |
City Mall St.John YaKun |
6 |
Tamwe Ocean Super Centre YaKun |
7 |
Myay Ni Gone City Mart YaKun |
8 |
Pun Hlaing Hospital YaKun |
9 |
Terminal M YaKun |
10 |
Shwe Pinlon City Mall YaKun |
11 |
Pinlon Hospital YaKun |
12 |
Yangon Airport (Domestic) YaKun |
13 |
Junction City YaKun |
14 |
MDY Ocean Supercenter Mingalar YaKun |
15 |
MDY Mingalar Hospital Yakun |
16 |
Junction City Titus |
17 |
City Mall St.John Titus |
18 |
Thanlyin (City Mart) Tealive |
19 |
Tamwe(UAB) Tealive |
20 |
Shwe Gone Dine(UAB) Tealive |
21 |
Junction Square Tealive |
22 |
Heldan Center Tealive |
23 |
Sanchaung(UAB) Tealive |
24 |
Junction s Zawana Tealive |
25 |
Terminal M Tealive |
26 |
Ahlone Tealive |
27 |
Pinlon Hospital Tealive |
28 |
Mdy Ocean Super Center Tealive |
29 |
Mdy Mingalar Hospital, Tealive |
၂။ အခြားစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ
(က) ဆုကို တိုက်ရိုက် ချီးမြှင့်ပေးသွားမည်ဖြစ်ရာ တစ်ဆင့်ခံပေးပို့ခြင်း၊ ညှိနှိုင်းခြင်း၊ ငွေကြေးနှင့် ဖလှယ်ခြင်းများကို လက်ခံမည် မဟုတ်ပါ။ ဆုလက်ခံရန် စည်းကမ်းများနှင့် မညီညွတ်သူများအား Wave Money မှ ပယ်ဖျက်ပိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။
(ခ) ယခုအစီအစဥ်တွင် ပါဝင်ရန်အတွက် ၎င်းတို့နေထိုင်ရာ၊ နိုင်ငံသားခံယူထားရာ နိုင်ငံများမှ ဥပဒေအရ တားမြစ်ထားသူများ ပါဝင်ယှဉ်ပြိုင်ခွင့်မရှိပါ။
(ဂ) ယခုအစီအစဉ်မှာ ပါဝင်နိုင်ရန် မည်သည့်အခကြေးငွေမှပေးရန် မလိုအပ်ပါ။ အထူးသတိပြုရန်မှာ Wave Money Call Center နှင့် တကွ ဝန်ဆောင်မှုပေးသောသူများသည် အသုံးပြုသူများ၏ PIN (သို့) OTP များကို မေးမြန်ခြင်းပြုမည်မဟုတ်ပါ။ တစ်စုံတစ်ဦးမှမေးမြန်းလာပါက ဖြေကြားခြင်းမပြုပါနှင့်။
(ဃ) ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်ထားသောသူများမှ မျှဝေထားသော ရုပ်ပုံ၊ ဗီဒီယို၊ စာ နှင့် အခြား အကြောင်းအရာများကို Wave Money မှ ပြန်လည်တည်းဖြတ်ခြင်း၊ အပြောင်းအလဲများပြုလုပ်ခြင်း၊ စီးပွားရေး ကြော်ငြာများ ၊ အရောင်းမြှင့်တင်ရေးလုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း၊ တိုက်ရိုက် အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း၊ အီလက်ထရောနစ်မီဒီယာများမှ တစ်ဆင့်အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း လုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း များအတွက်ပါ Wave Money မှအခွင့်အရေးရရှိပြီး ဖြစ်ပါသည်။
(င) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money သည် စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပြိုင်ပွဲအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(စ) မသမာသော လုပ်ငန်းစဥ်လုပ်ဆောင်မှုများ၊ ပြန်အမ်းငွေရရှိစေရန်သာ ရည်ရွယ်၍ လုပ်ဆောင်ထားသော လုပ်ငန်းစဥ်များ တွေ့ရှိရပါက ပြန်အမ်းငွေအား ထည့်သွင်းပေးမည်မဟုတ်ပါ။
(ဆ) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money ၏ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပရိုမိုရှင်းအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(ဇ) အငြင်းပွားမှု တစ်စုံတစ်ခုပေါ်ပေါက်လာပါက Wave Money အဆုံးအဖြတ်သာလျှင် နောက်ဆုံးအတည်ဖြစ်သည်။ အကောင့်များ ရပ်တန့်နေ ပြီး ပြန်အမ်းငွေ ထည့် သွင်း၍ မရပါက သုံးစွဲသူသည် ပရိုမိုးရှင်း အကျိုးခံစားခွင့် ကို လုပ်ငန်းစဥ် ဆောင်ရွက် ပြီးချိန်မှ ၄၅ ရက်အတွင်း Wave money customer care အား ဆက်သွယ် တောင်းဆိုနိုင်သည်။ ၄၅ရက် ကျော် သွားသော ပြန်အမ်းငွေများကို ထပ်မံတောင်းဆိုနိုင်ခြင်း မရှိတော့ပါ။
(ဈ) အသေးစိတ်အချက်အလက်များအား ဆက်သွယ်မေးမြန်းလိုပါက 900 (ATOM နံပါတ်) နှင့် 09 79000 9000 (အခြားအော်ပရေတာအသုံးပြုသူများ) ကို ခေါ်ဆို မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ email – care@wavemoney.com.mm ကိုလည်း ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။