“Special promo !! Pay with Wave at selected City Mart/Ocean/Marketplace/ CityCare/ Season bakery MMQR & Denko MMQR Get 5,000 cashback”
==================
၁။ City Mart/Ocean/Marketplace/ CityCare/ Season bakery MMQR ပရိုမိုးရှင်း အသေးစိတ်
(က) ပါဝင်ဆင်နွှဲနိုင်သူများ Wave အသုံးပြုသူအားလုံး ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။
(ခ) ပြုလုပ်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ် – 2025 ခုနှစ် December (၃၁) ရက်နေ့အထိ Every Wednesday တိုင်း Wave Appထဲတွင် QR Pay / QR ပေး ကိုနှိပ် ပြီးအောက်ဖော်ြပပါ CityMart/Ocean/MarketPlace/CityCare/ Season bakery ဆိုင်များတွင် Wave ဖြင့်80,000 နှင့် အထက် ပေးချေ /ပေးဆောင် ရပါမည်။
(ဂ) အကျိုးခံစားခွင့် – ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း 80,000 ကျပ်နှင့် အထက် ငွေပေးချေ ပြီး cashback 5,000 ရရှိမှာြဖစ်ပါတယ်၊ ( user တ ဦး လျှင် တရက် တကြိမ်သာ) ပထမဆုံး အယောက် 300 အတွက်သာ ဖြစ်လို့ Wave နဲ့ အမြန်၀ယ်လိုက်ပါနော်။ MMQR ကို မည်သည့် pay နှင့်မဆို ပေးချေနိုင်သော် လည်း ၊ ယခု ပေးအပ်သော ပြန်အမ်းငွေ သည် Wave ၏ MMQR ကို Wave နှင့် ပေးချေသူများ အတွက်သာ ဖြစ်သော အထူး အစီအစဥ် ဖြစ်ပါသည်။
Wave နဲ့ရှင်းပြီးပြန်အမ်းငွေရနိုင်မယ့် စျေးဝယ်နေရာတွေကတော့
- City Mart FMI City
- City Mart Hledan
- City Mart Junction Square
- City Mart North Dagon Pin Lon Sit Taung
- City Mart Star City
- City Mart Thamine
- City Mart Yay Kyaw
- Market Place Kantharyar Center
- City Care & Season Mingalar Taung Nyut – Gamone Pwint
- Ocean Hlaing Thar Yar
- Ocean Junction Nay Pyi Taw
- Ocean Mingalardon Terminal M
- Ocean Ottarathiri
- Ocean Pazundaung
၂။ Denko MMQR ပရိုမိုးရှင်း အသေးစိတ်
(က) ပါဝင်ဆင်နွှဲနိုင်သူများ Wave အသုံးပြုသူအားလုံး ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်နိုင်ပါသည်။
(ခ) ပြုလုပ်ရမည့်လုပ်ငန်းစဉ် – 2025 ခုနှစ် September လ (3) ရက်နေ့ မှ October (29) ရက်နေ့အတွင်း Every Wednesday တိုင်း Wave Appထဲတွင် QR Pay / QR ပေး ကိုနှိပ် ပြီး Denko ဆီဆိုင်များ တွင် wave ဖြင့် ပေးချေ /ပေးဆောင် ရပါမည်။
(ဂ) အကျိုးခံစားခွင့် – ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း ၅၀,၀၀၀ ကျပ်နှင့် အထက် ငွေပေးချေ ပြီး cashback 5,000 ရရှိမှာြဖစ်ပါတယ်၊ ( user တ ဦး လျှင် တရက် တကြိမ်သာ) ပထမဆုံး အယောက် ၁,၀၀၀ အတွက်သာ ဖြစ်လို့ Wave နဲ့ အမြန်၀ယ်လိုက်ပါနော်။ MMQR ကို မည်သည့် pay နှင့်မဆို ပေးချေနိုင်သော် လည်း ၊ ယခု ပေးအပ်သော ပြန်အမ်းငွေ သည် Wave ၏ MMQR ကို Wave နှင့် ပေးချေသူများ အတွက်သာ ဖြစ်သော အထူး အစီအစဥ် ဖြစ်ပါသည်။
သတ်မှတ်ချက် – အမှတ်စဥ် (ခ) တွင်ဖော်ပြထားသောပြုလုပ်ရမည့် လုပ်ငန်းစဥ်ကို ပရိုမိုရှင်းကာလအတွင်း WavePay ဖြင့် ပေးချေမှသာ ဤ အစီအစဥ်တွင် အကျုံးဝင်ပါမည်။
၃။ အခြားစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ
(က) ဆုကို တိုက်ရိုက် ချီးမြှင့်ပေးသွားမည်ဖြစ်ရာ တစ်ဆင့်ခံပေးပို့ခြင်း၊ ညှိနှိုင်းခြင်း၊ ငွေကြေးနှင့် ဖလှယ်ခြင်းများကို လက်ခံမည် မဟုတ်ပါ။ ဆုလက်ခံရန် စည်းကမ်းများနှင့် မညီညွတ်သူများအား Wave Money မှ ပယ်ဖျက်ပိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။
(ခ) ယခုအစီအစဥ်တွင် ပါဝင်ရန်အတွက် ၎င်းတို့နေထိုင်ရာ၊ နိုင်ငံသားခံယူထားရာ နိုင်ငံများမှ ဥပဒေအရ တားမြစ်ထားသူများ ပါဝင်ယှဉ်ပြိုင်ခွင့်မရှိပါ။
(ဂ) ယခုအစီအစဉ်မှာ ပါဝင်နိုင်ရန် မည်သည့်အခကြေးငွေမှပေးရန် မလိုအပ်ပါ။ အထူးသတိပြုရန်မှာ Wave Money Call Center နှင့် တကွ ဝန်ဆောင်မှုပေးသောသူများသည် အသုံးပြုသူများ၏ PIN (သို့) OTP များကို မေးမြန်ခြင်းပြုမည်မဟုတ်ပါ။ တစ်စုံတစ်ဦးမှမေးမြန်းလာပါက ဖြေကြားခြင်းမပြုပါနှင့်။
(ဃ) ယခုအစီအစဉ်တွင် ပါဝင်ထားသောသူများမှ မျှဝေထားသော ရုပ်ပုံ၊ ဗီဒီယို၊ စာ နှင့် အခြား အကြောင်းအရာများကို Wave Money မှ ပြန်လည်တည်းဖြတ်ခြင်း၊ အပြောင်းအလဲများပြုလုပ်ခြင်း၊ စီးပွားရေး ကြော်ငြာများ ၊ အရောင်းမြှင့်တင်ရေးလုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း၊ တိုက်ရိုက် အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း၊ အီလက်ထရောနစ်မီဒီယာများမှ တစ်ဆင့်အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း လုပ်ငန်းများတွင် အသုံးပြုခြင်း များအတွက်ပါ Wave Money မှအခွင့်အရေးရရှိပြီး ဖြစ်ပါသည်။
(င) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money သည် စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပြိုင်ပွဲအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(စ) မသမာသော လုပ်ငန်းစဥ်လုပ်ဆောင်မှုများ၊ ပြန်အမ်းငွေရရှိစေရန်သာ ရည်ရွယ်၍ လုပ်ဆောင်ထားသော လုပ်ငန်းစဥ်များ တွေ့ရှိရပါက ပြန်အမ်းငွေအား ထည့်သွင်းပေးမည်မဟုတ်ပါ။
(ဆ) အထက်ဖော်ပြပါ အချက်များအပြင် Wave Money ၏ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များအား ကြိုတင်အကြောင်းကြားခြင်းမပြုဘဲ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ အစားထိုးခြင်းများ ပြုလုပ်နိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ ပရိုမိုရှင်းအစီအစဉ်တွင် ဝင်ရောက်ခြင်းဖြင့် အဆိုပါပြင်ဆင်မှုများ၊ ဖြည့်စွက်မှု၊အစားထိုးမှုများနှင့်အတူ စည်းမျဉ်းကန့်သတ်ချက်များနှင့်သာ အားလုံးကို နောက်ဆုံး ဆုံးဖြတ်မည်ကို သိရှိလက်ခံထားပြီးဖြစ်ပါသည်။
(ဇ) အငြင်းပွားမှု တစ်စုံတစ်ခုပေါ်ပေါက်လာပါက Wave Money အဆုံးအဖြတ်သာလျှင် နောက်ဆုံးအတည်ဖြစ်သည်။ အကောင့်များ ရပ်တန့်နေ ပြီး ပြန်အမ်းငွေ ထည့် သွင်း၍ မရပါက သုံးစွဲသူသည် ပရိုမိုးရှင်း အကျိုးခံစားခွင့် ကို လုပ်ငန်းစဥ် ဆောင်ရွက် ပြီးချိန်မှ 90 ရက်အတွင်း Wave money customer care အား ဆက်သွယ် တောင်းဆိုနိုင်သည်။ 90 ရက် ကျော် သွားသော ပြန်အမ်းငွေများကို ထပ်မံတောင်းဆိုနိုင်ခြင်း မရှိတော့ပါ။
(ဈ) အသေးစိတ်အချက်အလက်များအား ဆက်သွယ်မေးမြန်းလိုပါက 900 (ATOM နံပါတ်) နှင့် 09 79000 9000 (အခြားအော်ပရေတာအသုံးပြုသူများ) ကို ခေါ်ဆို မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ email – [email protected] ကိုလည်း ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။