WavePay အကောင့်ကိုဖျက်ချင်ရင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

WavePay အကောင့်ကို ဖျက်ရန်အတွက် Wave Money Call Center ကို ဆက်သွယ်ဆောင်ရွက် ရပါမည်။ အကောင့်မဖျက်ခင် သင်၏ မိုဘိုင်းလ်ပိုက်ဆံအိတ်အတွင်း လက်ကျန်‌‌‌ငွေ သုညသာရှိရမှာဖြစ်ပြီး လုပ်ငန်းစဉ်ပြီးဆုံးရန် အလုပ်ချိန် ၁ရက် ကြာပါမည်။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းခြင်းအတွက် ငွေပမာဏကန့်သတ်ချက်ကဘာလဲ။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းခြင်းအတွက် လုပ်ငန်းစဉ်တစ်ခုလျှင် အနိမ့်ဆုံးပမာဏသတ်မှတ်ချက်မှာ ၁၀,၀၀၀ ကျပ်ဖြစ်ပြီး Wave Wallet ၏ လက်ခံနိုင်သည့် အများဆုံး ငွေပမာဏမှာ သိန်း (၂၀) ကျပ်အထိ ဖြစ်ပါသည်။ သို့ရာတွင် ကဒ်ထုတ်ပေးသောဘဏ်၏ Debit ကန့်သတ်ချက်ပေါ်မူတည်၍ ကွဲပြားနိုင်ပါသည်။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းခြင်းကို WavePay အ‌ကောင့် မည်သည့်အဆင့် (Level) တွင် အသုံးပြုနိုင်သနည်း။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းခြင်းလုပ်ဆောင်ချက်ကို WavePay Level 2 သုံးစွဲသူများအားလုံး အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။ အကယ်၍ WavePay Level 2 သုံးစွဲသူမဟုတ်ပါက၊ မိတ်ဆွေရဲ့ လက်ရှိသုံးနေသည့် WavePay Basic အကောင့်ကို Level 2 သို့ မှတ်ပုံတင်ဖြင့် အလွယ်တကူ အဆင့်မြှင့်နိုင်ပါသည်။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းရန်အတွက် ဘာတွေလိုအပ်သလဲ။

MPU ကဒ်ဖြင့် ငွေဖြည့်သွင်းရန်အတွက် MPU ကဒ်များသည် e-commerce လုပ်ဆောင်ချက်ဖြင့် မှတ်ပုံတင် ဖွင့်ထားရပါမည်။ ၎င်း e-commerce လျှောက်ထားခြင်းကို သက်ဆိုင်ရာကဒ်ထုတ်ပေးသည့်ဘဏ်၌ လုပ်ဆောင်နိုင်ပါသည်။

နောက်ထပ် မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းတစ်ခုမှ “အကောင့်တစ်ခု ဖုန်းတစ်လုံးစနစ်” အသုံးပြုရန် ခွင့်ပြုချက် တောင်းခံတဲ့ စာကို မတော်တဆငြင်းပယ်မိလိုက်တယ်၊ ဘာဖြစ်မလဲ။ မတော်တဆ ငြင်းပယ်ခံရခြင်းမှစက်ကိုမည်သို့ဖယ်ရှားရမည်နည်း?

အကယ်၍ သင်က နောက်ထပ် မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းတစ်ခုမှာ “အကောင့်တစ်ခု ဖုန်းတစ်လုံးစနစ်” အသုံးပြုရန် ခွင့်ပြုချက် တောင်းခံတဲ့ စာကို မတော်တဆ ငြင်းပယ်လိုက်ပြီး ထိုငြင်းပယ်မှုကို ပြန်လဲ ပယ်ချလို လျှင်ကျွန်ုပ်တို့၏ call center ၀၉၇၉၀၀၀၉၀၀၀ သို့နံနက် ၈ နာရီမှ ၉၀၀ သို့ ခေါ်ဆိုပြီး အကူအညီရယူနိုင်ပါတယ်။