ကျွန်ုပ်ရဲ့ ဖုန်းအသစ်ကနေ “အကောင့်တစ်ခု ဖုန်းတစ်လုံးစနစ်” အသုံးပြုရန် မူလဖုန်းထံသို့ ခွင့်ပြုချက် တောင်းဆိုခဲ့ပေမဲ့လဲ ကျွန်ုပ်ရဲ့ မူလဖုန်းစီကို မည်သည့်ခွင့်ပြုချက် တောင်းခံစာမှ ရောက်မလာခဲ့ပါ။ အဲတာ့ဘာဖြစ်လို့လဲ တောင်းခံချက်ရရှိအောင် ဘယ်လိုဆက်လုပ်ရမလဲ?

လူကြီးမင်းရဲ့ မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းက Google Service များကို အပြည့်အဝ အလုပ်မလုပ်တဲ့ (Chinese Devices) များဖြစ်နေခဲ့ရင်လဲ “အကောင့်တစ်ခု ဖုန်းတစ်လုံးစနစ်” တောင်းခံချက်ကို ရရှိမှု ကြန့်ကြာနေတာမျိုး ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ လူကြီးမင်းကိုယ်တိုင်လဲ မိမိ WavePay APP ထဲမှာ ထိုတောင်းခံချက်ကို အလွယ်တကူ ဝင်ရောက်ရှာဖွေနိုင်ပါတယ်။ မိမိ WavePay အကောင့်ထဲရှိ “ဝင်စာ (Inbox)” သို့မဟုတ် “ပြင်ဆင်ရန်” (Setting) တွင် “ယခုဖုန်းကို အသုံးပြုခွင့်ပေးခြင်း“ကို နှိပ်ပါ။ ယခုဖုန်းကို အသုံးပြုခွင့်ပေးရန် “မိုဘိုင်းလ်ဖုန်း Login ခွင့်ပြုချက်“ တောင်းခံမှုကို နှိပ်ပါ။

Leave a comment

Your email address will not be published.