တကယ်လို့ မိမိလွှဲလိုက်တဲ့ ငွေက လက်ခံတဲ့သူဆီရောက်မသွားခဲ့ရင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

WavePay အက်ပလီကေးရှင်း ရဲ့ ပင်မစာမျက်နှာမှာရှိတဲ့ “စာရင်း” ကိုဝင်ကြည့်ပေးပါ။ တကယ်လို့ ငွေလွှဲလုပ်ငန်းစဉ်အောင်မြင်ပြီး မိတ်ဆွေရဲ့အကောင့်ထဲက ငွေနှုတ်သွားသော်လည်း လက်ခံတဲ့သူက ငွေလက်ခံရရှိခြင်းမရှိခဲ့ရင် (၂၄) နာရီဝန်ဆောင်မှုရရှိနိုင်တဲ့ Wave Money Call Center ကိုဆက်သွယ်ပေးပါ။ တယ်လီနောအသုံးပြုသူတွေက 900 ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပြီး တခြားအော်ပရေတာအသုံးပြုတဲ့သူတွေကတော့ 09790009000 ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါတယ်။ တယ်လီနော နံပါတ်နဲ့ ခေါ်ဆိုရင်တော့ ဖုန်းခေါ်ဆိုခ အခမဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ အပြာရောင် အမှန်ခြစ်လေးပါတဲ့ Wave Money official Facebook page ရဲ့ Messenger ကိုလည်းဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။

Leave a comment

Your email address will not be published.