ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်လိုက်တယ်။ အကောင့်ထဲက ငွေလည်းဖြတ်သွားတယ်။ ဒါပေမယ့် ဖုန်းဘေလ်ကျတော့ မဝင်ဘူး။ ဘာလို့လဲ?

ဒီလိုဖြစ်တာက မိတ်ဆွေအသုံးပြုနေတဲ့ မိုဘိုင်းအော်ပရေတာနဲ့ WavePay တို့ကြားက နည်းပညာ အနည်းငယ်ချို့ယွင်းချက်ကြောင့်ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ တကယ်လို့ မိတ်ဆွေက ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်လိုက်တာ အခက်အခဲရှိနေရင် မသုံးထားရင် လိုအပ်တဲ့အကူအညီရယူဖို့အတွက် Wave Money call center ကို တယ်လီနောအသုံးပြုသူတွေက 900 နဲ့ အခြားအော်ပရေတာအသုံးပြုသူတွေက 09790009000  ကို ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ အပြာရောင်အမှန်ခြစ်ပါတဲ့ Wave Money Facebook  Messenger မှာလည်း မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။

Leave a comment

Your email address will not be published.