အကောင့်ထဲဝင်လို့မရတဲ့အကြောင်းပြချက် ၃မျိုးရှိနိုင်ပါတယ်။
အကြောင်းပြချက် ၁။ မိတ်ဆွေရဲ့ WavePay အကောင့်က လော့ကျနေရင် အကောင့်ထဲဝင်လို့မရပါဘူး။ Wave Money Call Center ကိုဆက်သွယ်ပေးပါ။
အကြောင်းပြချက် ၂။ အင်တာနက်လိုင်းမကောင်းရင်လည်း အကောင့်ထဲဝင်လို့မရနိုင်ပါဘူး။ မိတ်ဆွေတို့ရဲ့ အင်တာနက်လိုင်းကိုပြန်လည်စစ်ဆေးပေးပါ။
အကြောင်းပြချက် ၃။ WavePay အက်ပလီကေးရှင်း သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုတွေကို အဆင့်မြှင့်နေတဲ့အခါမှာလည်း အကောင့်ထဲကို ဝင်လို့မရနိုင်ပါဘူး။ အဆင့်မြှင့်မှုပြီးအောင် ခေတ္တစောင့်ဆိုင်းပေးပါ။